Producători

Tropheus Online

Buletin de știri

Despre livrare

Modalităţi de livrare

Când voi primi comanda ?

1. Pentru titlurile aflate în stoc, perioada de prelucrare, facturare şi expediţie a comenzilor este de 3-5 zile lucrătoare de la data comenzii.

2. Pentru publicaţiile care nu se află în stoc, termenul de livrare variază între 3-6 săptămâni de la efectuarea comenzii.

Comenzile sunt procesate în ordinea primirii lor şi în limita stocului disponibil. În weekend-uri şi în perioadele sărbătorilor legale, nu se procesează comenzi.

Atenţie ! Este posibil ca serviciile poştale să nu vă anunţe la timp despre sosirea coletului. În cazul în care sosirea coletului întârzie mai mult de 7 zile de la data comenzii, vă rugăm să vă deplasaţi la oficiul poştal arondat adresei Dvs. pentru a ridica coletul sau sa ne dati un telefon.

Unde primesc comanda ?

1. Livrarea produselor comandate on-line se face prin serviciul de mesagerie al Poştei Române. Coletul îl puteţi ridica de la Oficiul Poştal arondat adresei pe care aţi furnizat-o în formularul de comandă [adresa trebuie sa coincidă cu cea din documentul de identitate al persoanei care ridică coletul]. Ridicarea coletului se face pe baza avizului de primire adus de factorul poştal.

2. Puteţi solicita expedierea produselor comandate prin intermediul unui serviciu de curierat rapid. În acest caz, cumpărătorul achită integral taxele de expediţie, care variază în funcţie de tipul curierului, de greutatea coletului şi valoarea rambursului.

Este posibilă modificarea sau anularea comenzii ?

Modificarea sau anularea unei comenzi on-line este posibilă în termen de 24 de ore de la efectuarea acesteia, numai dacă produsele nu au fost deja expediate către dumneavoastră. Modificarea sau anularea se poate face telefonic la numărul 0727 317800 sau prin email la adresa ioana_soare@yahoo.com

Este posibilă returnarea cărţilor defecte ?

Dacă aţi primit o carte cu defecte de tipar sau legatorie, aceasta poate fi înapoiată şi înlocuită cu alta. In eventualitatea, putin probabilă, a unei astfel de situaţii, vă rugăm să ne contactaţi telefonic la numărul 0727 317 800 sau prin email la adresa ioana_soare@yahoo.com pentru a solutiona problema.

Modalităţi de plată

Cum plătesc ?

1. Publicaţiile comandate on-line şi livrate prin mesageria Poştei Române sunt achitate în sistem ramburs în momentul în care ridicaţi coletul de la oficiul poştal arondat adresei furnizate în formularul de comandă.

2. Publicaţiile achiziţionate direct de la sediul nostru pot fi achitate cu numerar.

3. Cu card, online.

4. Prin mesaj tip sms la Mobilpay.ro

Cine plăteşte taxele poştale ?

Pentru comenzile cu valoare mai mică de 300 RON, plata taxelor poştale cade în sarcina cumpărătorului. Taxele poştale sunt dependente de tarifele curente ale Poştei Române în momentul expedierii coletului. Comenzile cu valoare mai mare de 300 RON beneficiază de achitarea taxelor poştale de către Editura ETNA.

 

! Atentie: costul curierului rapid nu este suportat de catre Editura ETNA

A.       Puteţi face comanda on-line prin intermediul site-ului www.etna.ro. În acest caz, produsele comandate sunt expediate prin serviciul de mesagerie al Poştei Române sau la cererea expresă prin curier rapid*. Pentru comenzile efectuate on-line, plata se realizează în sistem ramburs la ridicarea coletului. Aveţi opţiunea de a comanda atât titluri prezente pe site cât şi orice alte titluri [opţiunea „comanda specială”].

B.       Achiziţia directă presupune vizita Dvs. la birourile noastre comerciale din Str. Anton Pann  nr. 18A, ap 1, Sector 3, Bucureşti. Ne puteti vizita zilnic de luni până vineri între 9.30-18.00. Pentru cărţile achiziţionate direct de la sediul nostru, aveţi la dispoziţie doar posibilitatea de a efectua plata cu numerar. C.        Puteţi comanda de asemenea prin telefon, fax sau email şi ne puteţi comunica necesităţile şi coordonatele specifice comenzii Dvs.